18 noiembrie 2009

Haos




Waiting for THE END...
Astept acel haos psihic…unde toti alearga spre a-si salva vietile.Pff…de ce oare se mai zbat pentru ceva care oricum le va fi luat pentru simplul motiv ca nu au stiu pretui cel mai de pret lucru…viata!
Astept clipa in care imi pot spune cee ce am pe suflet in fata lor…a celor care ma iubesc si in fata celor care ma urasc…sa sterg cu ei de pamant asa cum ar fi trebuit sa fac,dar nu am putut…asta e firea mea..inchisa,sensibila.Incerc sa-mi fac ordine in ganduri pentru a le asterne pe hartie…singurul mod in care ma simt ascultata...poate si crezuta.

Vreau sa vad pe chipul celor la care am tinut,regret pentru pierderea mea…nu lacrimi pentru ca lacrimile nu ma vor aduce inapoi…si NU…NU sunt emo…asta ar fi ultimul lucru pe care l-as auzi….asta gandesc…si nu sunt singura.
Vreau sa le arat ca insemn mult mai mult decat dau impresia…dar numai in clipa aceea…de final…imi vor simti lipsa si umarul pe care au plans adesea…esti precum un artist care pleaca din lumea celor vi…ii este recunoscuta adevarata “valoare” dupa ce nu mai este printre cei ca noi inca in viata.Pfff….poate ca voi fi pregatita de marele final atunci cand cortina se va lasa peste multimea de oameni…el va stii primul ceea ce am simtit…si va auzi asta din gura mea…apoi…voi…restul…cei care m-ati sprijinit si mi-ai oferit un umar pe care sa plang,la randul vostru….poate ca va pasa sau poate numai de “fatada”.

Masti,teatru,scenariu.Simfonie,zambet,speranta.
Dragoste,lacrimi,durere.
Regret,spaima,un GoL..Un oscar!...il merit pentru "cariera" mea de fiinta umana menita sa ajute,sa traiasca in minciuna si in rautate.
Sa aleaga intre bine si rau,intre a fi ea si a fi cea de sub masca...A…si inca ceva…NIMIC !

Un comentariu:

  1. waw;)):D minunat;))

    nu e vb numai de vise si concepte....daca te rezumi la viata. pana la urma fiecare moment de "libertate" al sufletului e somnul.
    haos sau nu.... moasrte sau nu...eliberare sau nu.
    trebuie numai sa ii inveti pe ceilalti ce esti si cum esti tu.





    ;)) superb scris;)) apus ce vrea sa fie rasarit

    RăspundețiȘtergere