5 ianuarie 2010

Winter story


Gerul imi ingheata din nou obrajii…simt cum fulgii mari de nea se astearn pe gene…
Ma indeamna sa inchid ochii, sa simt cum mi se topesc incet pe pleoapele calde….ma indeamna sa visez din nou.Dar ma trezeam intr-un regat inghetat.
O vaga raza de soare isi face loc printre norii plumburii…zapada capata scilipiri..parca pulbere de stele acoperea tot…din cand in cand vantul risipea ,pe fata calda ,“praful” rece si alb.
I’m dreaming…again. Pentru ca e iarna…pentru ca e un anotimp alb…pentru ca am pe cineva care ma incalzeste…nu un suflet , ci mai multe. Gerul imi impiedica ochii sa verse lacrimi…inima imi dicteaza ca totul va fi bine…ca este bine…tot ce-a fost a fost…si acolo va ramane….That’s what keeps me alive!
Doi ani…atat a trecut … si uite ca istoria se repeta…trag tampita concluzie ca am fost doar un pion pe masa ta de joc. Am jucat reciproc….dar in final cine oare a castigat?
Doi ani s-au scurs rapid pe langa mine…parca tot vad acel moment…parca simt din nou acel sentiment…parca am din nou acea sclipire….dar NU! Doar mi se pare…
Ma uimesti pe zi ce trece…pe ani ce trec…ca nu te-ai schimbat,sau poate da….dar nu ai facut lucrul asta pentru mine…

Daca fiecare floare rasarita primavara,daca fiecare adire de vant bine venita pe arsita verii, daca fiecare frunza purtata de vant toamna , daca fiecare fulg de nea asternut pe obrazul meu, ar putea indeplini o dorinta…eu nu mi-as dori NICIUNA ! Pentru ca dorintele sunt pentru cei care nu si-au invatat lectia si merita ce-a de-a doua sansa. Eu…hmmm…pot spune ca mi-am invatat lectia…si nu o singura data,ci de nenumarate ori .
Daca fiecare fulg de nea ar fi lacrima unui inger ar fi usor sa-ti dai seama ca si ingerii sufera…impreuna cu cei de pe pamant…ingeri bletemati sa devina oameni…sa traiasca printre straini…



E doar imaginatia mea…e doar “lumea” din mintea mea, care prinde viata odata ce imi astern gandurile pe hartie.
Un text haotic…feelings , fary tales alteori doar “ganduri negre”…dezvaluie ceea ce sunt…Un copli care refuza sa creasca , copil caruia ii este mintea plina de lucruri magice…sau, o fiinta,o marioneta manuita de un papusar hotarat sa nu scape asa usor de “ea”.

Pacat ca deja s-a facut seara…si nu am apucat sa-mi pun pe hartie gandurile ascunse pentru ca pe hartie ele prind viata…prind inteles.
Another year…another day…another story . <3

Un comentariu: